Garancija
Za vse izdelke velja 12 mesečna garancija, za posebej označene izdelke
pa podaljšana garancija, kar je razvidno iz dokumentacije, ki jo
prejmete ob dostavi blaga. Garancija teče od datuma prejema blaga.
Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi
dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list?
Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu
potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Popravila
Popravilo izdelkov kupljenih pri nas opravimo v Conradu. V kolikor traja popravilo več
kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti
povrnemo kupnino za izdelek. Zaprosite za popravilo vašega izdelka na
tehnik@conrad.si ali nas pokličite na 01 78 11 240.
1. Odstop od pogodbe
Pri pogodbah,
sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih
prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od
pogodbe,
ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri prodajni
pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:
- pridobite dejansko posest nad blagom,
- pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je
predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročii v enem naročilu,
- pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom
blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je
dostava blaga v določenem obdobju redna.
Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:
- pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od
nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v
roku odstopa od pogodbe;
- pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih
navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
- pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro
preteče rok uporabe;
- pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in
računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
- pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za
vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po
dostavi odprli pečat
- pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave
neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na
otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na
podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s
tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe
- pogodbi o baterijah, akumultorskih baterijah in
akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli
varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna
embalaža
- pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s
strani potrošnika
- pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in
nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah
- Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz
katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.
Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:
- pismeno na naslov podjetja
- v elektronski obliki na narocila@conrad.si
, v tem primeru vam bomo nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od
pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.
- označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek in
račun skupaj z izzdelkom vrnete na naš naslov.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v
roku, določenem za odstop od pogodbe.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi
potrošnik.
Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do dstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov
klikni tukaj >>.