Moj seznam želja
Vaš seznam želja je trenutno prazen. Prosimo dodajte izdelek na seznam želja.
Moja košarica
Vaša košarica je prazna.

FAQ - Pogosta vprašanja

1. Zakaj se moram registrirati?
Če želite opraviti nakup, registracija ni potrebna, vendar pa lahko registriran uporabnik s svojo posebno uporabniško številko, hitreje nakupuje, saj ni potrebe po vedno novemu izpolnjevati obrazca z osebnimi podatki. Kot registriran uporabnik pa imate tudi možnost prejemanja raznih ugodnosti, kot so možnost nakupovanja na sezonskih akcijah s popusti celo do 50%.

2. Ste pozabili svoje geslo? Lahko vam hitro pomagamo!
Vedno lahko preverite svoje uporabniško geslo, preko našega obveščevalca. Enostavno kliknite na "Pozabljeno geslo", vnesite svoj email naslov in prejeli boste novo geslo, s katerim se lahko ponovno prijavite in nadaljujete z nakupovanjem.

3. Kaj pomeni "Razprodano" ali "Trenutno ni zaloge"?
"Razprodano" pomeni, da je iskan izdelek odprodan in ne bo več v ponudbi. "Trenutno ni zaloge" pa pomeni, da je znan datum, ko bo izdelek ponovno na voljo. Datum predvidene dobave je objavljen ob izdelku na spletni strani.

4. Kdaj je naročilo oddano?
Ko prejmete potrditven e-mail iz naše strani.

5. Kako poteka oddaja oz. odprema naročila?
Izdelki iz www.conrad.si Po oddaji naročila boste v naslednjih dneh na svoj email naslov prejeli obvestilo o odpremi iz našega skladišča (iz Nemčije ali Slovenije) oziroma iz poštnega centra v Ljubljani. Naročeni izdelki z zalogo in katerih naročilo je bilo oddano v času od ponedeljka do petka, do 13:00h, bodo iz našega skladišča v Nemčiji odpremljeni naslednji dan (razen v času praznikov v Avstriji ali Nemčiji). Sledi odprema od pošte Slovenije do vas.
Vrednost poštnine je do vrednosti nakupa 79,99€ (ne glede na težo in število paketov, ki jih odpremimo ob enem vašem naročilu) - 4,5 Eur. Za naročila nad 80 Eur, stroške poštnine ni, saj jo krijemo mi.

6. Kaj storim, če z naročenimi izdelki nisem zadovoljen?

I. Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:
  • pridobite dejansko posest nad blagom,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročii v enem naročilu,
  • pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
  • pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:

  • pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
  • pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
  • pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po dostavi odprli pečat
  • pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe
  • pogodbi o baterijah, akumultorskih baterijah in akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža
  • pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika
  • pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

  • pismeno na naslov podjetja
  • v elektronski obliki na narocila@conrad.si , v tem primeru vam bomo nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.
  • označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek in račun skupaj z izzdelkom vrnete na naš naslov.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

II. Vračilo blaga

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov:

Conrad Electronic d.o.o. k.d., Ljubljanska c. 66, 1290 Grosuplje.

Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Izdelke morate vrniti nepoškodovane v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko in ne kot pismo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa veseli bomo pa tudi če nam izpolnite obrazec za vračilo blaga, na zadnji strani računa, da bomo hitreje izvedli celoten postopek. V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga.

V primeru, da vrnete izdelke kot paket pri Pošti Slovenija in navedete, da je prejemnik Conrad Electronic d.o.o.k.d., vam stroške vračila krije podjetje Conrad. Če ste se izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor jo ponuja podjetje ne morete zahtevati povračila dodatnih stroškov.

III. Vračilo prejetih plačil

Vkolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Česte blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslal nazaj.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila.

Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite šetvilko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga, na zadnji strani računa.

Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko: 01/78 11 240, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:

Conrad Electronic d.o.o., k.d. , Ljubljanska c. 66, 1290 Grosuplje.

7. Kako lahko podam svoje mnenje, kot stranka?
Za oddano mnenje vas bomo tudi nagrajevali, saj nam je vaše mnenje zelo pomembno! Pošljete ga lahko na email: info@conrad.si ali ocenite izdelek na spletni strani, kjer lahko ocenjujete vsak izdelek v rubriki Ocene izdelka. K oceni izdelka vas bomo povabili tudi po prejetju naročenih izdelkov.

8. Na koga se lahko obrnem, če imam vprašanja o izdelkih?
Za vse nasvete in podrobnejša vprašanja vam je na voljo naša Tehnična služba. Pokličete lahko na brezplačno telefonsko številko: 080 50 55, pošljete mail na: tehnik@conrad.si.

9. Kdaj lahko pridem v trgovino ali pokličem za naročilo?
Za vas so na voljo prijazni svetovalci na brezplačni telefonski številki: 080 50 55 od 8:00h do 18:00h ali preko e-pošte: narocila@conrad.si Obiščete pa nas lahko tudi v naši trgovini,Conrad Grosuplje, Ljubljanska cesta 66, pri OMV črpalki. Delovni čas: od ponedeljka do četrtka od 9:00h do 17:00h in petek od 9:00h do 15:00h.