
VEČ ČASA IN DENARJA ZA VAŠA NAROČILA.
✔ Popolni nadzor in pregled nad vašo nabavo
✔ Nezapleteni in hitri postopki odobritve
✔ Povezovanje in integracija po vaši meri
✔ Simple. Fast. Comprehensive.
Učinkovito nakupovanje. Učinkovito poslovanje. Z eProcurement.
Nabava postaja vse bolj kompleksna, in to ne le v velikih podjetjih. Znižati je treba stroške, skrbeti je treba za več dobaviteljev in hkrati zagotoviti zanesljivost oskrbe – in vse to vedno bolj učinkovito.
Pri tem vam lahko pomaga digitalno naročanje. Z e-nabavo avtomatizirate dolgotrajne postopke odobritve, hkrati pa digitalizirate tudi izmenjavo informacij – tako boste imeli več časa za prave izzive.



Kateri so največji izzivi pri nabavi?
Spletna anketa pri Conradovih poslovnih strankah, 60 sodelujočih
Učinkoviti delovni poteki pri nabavi
Opredelite strukture stroškovnih mest in proračunov. Konfigurirajte smernice nabave, postopke odobritve in izločanja ponudbe.
Enostavna povezava z vsakim sistemom
Pri tem ni pomembno, ali gre za rešitev za brskalnik ali integracijo v sisteme, kot so SAP Ariba, Oracle, Coupa, Procurify, Jaggaer, Simple Systems, Onventis in številni drugi.
Analiza izdatkov in pregled nad stroški
Ohranjajte pregled nad svojimi izdatki in odkrijte potenciale za prihranek.
PONOVNO PREVZEMITE NADZOR NAD SVOJIMI STROŠKI POSTOPKA!
Stopite v stik z nami!
Conradove rešitve za eProcurement. Individualno prilagojene vam.
Vemo, da nobeno podjetje in nobena ustanova nista enaka drug drugemu. Iz tega razloga imamo pravo rešitev za e-nabavo po vaši meri.
Ali že uporabljate sistem za nabavo ali želite integracijo v sistem ERP? Naše rešitve lahko enostavno in hitro vključimo v vaš sistem prek vmesnika OCI/PunchOut ali e-kataloga.
Če je e-nabava za vas še vedno neznani teren, lahko naredite prvi korak k digitalnemu naročanju z našo storitvijo Conrad Smart Procure, ki temelji na brskalniku. Brez dragih licenc ali IT-sistemov – potrebujete samo spletni brskalnik.
Conrad Smart Procure
Še nimate sistema za nabavo ali sistema ERP? Naredite prvi korak sedaj.
✔ Brez dodatnih stroškov ali tveganj
✔ Popolni nadzor nad postopkom nakupa
✔ Brez zapletenega postopka prijave
OCI Punchout
Popolna integracija v vaš sistem za nabavo ali sistem ERP? Preprosto in dinamično.
✔ Podatki o cenah in razpoložljivosti v dejanskem času
✔ Integracija v vse obstoječe sisteme
✔ Nova generacija OCI 5.0, vključno z iskanjem v ozadju
eKatalog
Statična integracija s fiksnim cenikom? Nezapleteno in individualno prilagojeno.
✔ Integracija v vse obstoječe sisteme
✔ Redni intervali posodabljanja
✔ Individualni katalog s skupinami izdelkov
eProcurement za vsakogar.
Obrti in srednje velika podjetja
Velike korporacije
Šole in univerze
Javna uprava in uradi