Optimalne rešitve, prilagojene individualnim potrebam

Nudimo popolno avtomatizacijo procesov naročanja - od nakupa do plačila. Različne možnosti zagotavljajo prilagojene rešitve za vse, od majhnih specializiranih podjetij do velikih korporacij, ki zaposlujejo več tisoč zaposlenih.

Kontaktirajte nas

 

     

Naše rešitve za e-naročanje:

Izjemna zmogljivost

Z našimi prilagojenimi in inovativnimi rešitvami e-naročanja boste skrajšali čas izvrševanja naročil in znatno znižali stroške nakupa. Pregleden in učinkovit postopek nakupa vam bo omogočil popoln nadzor nad stroški vašega podjetja.

Preglednost

Zahvaljujoč našim preglednim in učinkovitim rešitvam za e-naročanje imate vedno popoln pregled svojih nakupov. Načrtujete lahko nakup materiala za določene oddelke in načrtujete proračune ter tako popolnoma avtomatizirate postopek naročanja.

 

Individualna prilagoditev

Naša celovita ponudba vam omogoča, da poiščete rešitev, ki je popolnoma prilagojena vašim potrebam. Ne glede na to, ali se odločite za enostavnost uporabe naše brezplačne nakupovalne rešitve, ki temelji na brskalniku Conrad Smart Procure, integraciji prek OCI / PunchOut ali želite ustvariti e-kataloge po meri.

Osebni nasvet

Za vas neposreden stik z našimi strokovnjaki za e-naročila pomeni največjo možno prilagodljivost in neodvisnost. Na voljo smo vam v primeru kakršnih koli vprašanj v zvezi s konfiguracijo sistema ali neprekinjenim delovanjem izbrane rešitve Conrad eProcurement.

Naše tehnične rešitve

Nudimo popolno avtomatizacijo procesov naročanja - od nakupa do plačila. Različne možnosti zagotavljajo prilagojene rešitve za vse, od majhnih specializiranih do srednjih do velikih korporacij, ki zaposlujejo več tisoč zaposlenih.

               

B2B portal za E-naročanje

E-naročanje poteka preko aplikacije, ki je namenjena podjetjem in partnerjem za oddajo naročila izdelkov in pregled naročil. številu uporabnikov ni omejena in naročila vseh zaposlenih so vidna v pregledu. V nastavitvah so že nastavljane vsi pogoji sodelovanja, cene s popustom, plačilni pogoji, naslovi za dostavo in načini dostave.

B2B portal je povezan z BIZ - spletno stranjo (www.conrad-si.biz) za E-naročanje

Vabimo vas da si ogledate predstavitveni video posnetek ali preberite kratka navodila, lahko pa nas tudi kontaktirate in z veseljem vam bomo predstavili vse podrobnosti.

OCI - spletna stran za E-naročanje

E-naročanje poteka preko spletne strani, ki je namenjena podjetjem in partnerjem za iskanje izdelkov in oddajo naročila izdelkov, oziroma oddajo zahteve za ponudbo. Takoj boste videli vašo trenutno ceno (z odobrenim popustom) in naročilo samodejno poslali v naš SAP sistem za naročila. Upoštevani bodo vsi dogovorjeni pogoji poslovanja, ker so prednastavljeni v vašem uporabniškem profilu.

Spletna stran je povezana z našim B2B portalom kjer boste lahko spremljali vso zgodovino naročil, ponovili naročilo ali oddali hitro naročilo.

Vabimo vas da si ogledate predstavitveni video posnetek ali preberite kratka navodila, lahko pa nas tudi kontaktirate in z veseljem vam bomo predstavili vse podrobnosti.

eKatalogi (eProcurement)

Elektronski katalog je prilagojena ponudba, pripravljena za vaše podjetje v obliki datoteke XML ali CSC / XLSX. Ciljna rešitev zahteva, da jih vaše podjetje lahko implementira v svoje notranje sisteme z uporabo namenske programske opreme ali s sodelovanjem zunanjega operaterja, npr. Ariba, Oracle , Enostaven sistem.

eKatalog vam bo ponudil poenostavljen postopek nakupa s pomočjo:

 

• odpravljanje potrebe po iskanju poizvedb (vedno kupujete po vnaprej določenih cenah)
• enostavno iskanje izdelkov
• dostop do tehničnih specifikacij izdelka
• neodvisen postopek oddaje naročila

Sistem EDI (elektronska izmenjava podatkov)

Ali uporabljate storitve zunanjih partnerjev? Tudi nas! Torej ste le korak stran od uporabe priročne rešitve, ki omogoča hitro obdelavo naročila v vašem podjetju.

S povezovanjem vašega sistema z našim boste dobili pregledno, enostavno in ekonomično rešitev, ki bo omogočila neposreden dostop do več kot 750.000 izdelkov. To je rešitev za podjetja z lastnim nabavnim sistemom, ki nudi izboljšano komunikacijo med poslovnimi partnerji na področju pošiljanja naročil in računov. V kombinaciji z našim nakupnim sistemom vam zagotavljamo:

 

• predogled izdelkov s ceno in individualnim popustom,
• možnost samodejnega pošiljanja naročil s strani kupca,
• večja natančnosti pretoka informacij
• zmanjšanje upravnih stroškov izmenjave informacij
• prihranek časa

               

Conrad Vaš partner za eNaročanje

Prednosti:

  • Individualni in kompetentni nasveti naših strokovnjakov - od izbire najboljše rešitve za
    e-naročanje do izvedbe
  • Večja učinkovitost in preglednost
  • Paleta izdelkov in storitev, posebej prilagojenih vašim potrebam
  • Cene glede na dogovorjene pogoje
  • Plačilni pogoji in dostava glede na dogovorjene pogoje
  • Varna izmenjava podatkov s preizkušenimi vmesniki EDI in API ali po potrebi prek SFTP,      HTTPS itd.
  • Tesno sodelovanje z vodilnimi dobavitelji sistemov za e-naročanje
  • Kratek čas za implementacijo
  • Vse rešitve z visokim standardom kakovosti

Kontaktirajte nas

Conrad vaš poslovni partner

Conrad kot profesionalni poslovni partner omogoča tako načrtovanje in izvedbo dobav vnaprej, kot tudi zadovoljevanje specifičnih trenutnih potreb. Naše rešitve vam bodo pomagale nadzirati in avtomatizirati vse postopke nakupa.

Više informacija